نی‌ نی سایت

اینفلوئنسرها در نی نی سایت: مروری بر تجربیات





اینفلوئنسرها در نی نی سایت: خلاصه تجربیات

نی نی سایت، به عنوان یک پلتفرم محبوب برای تبادل نظر و تجربیات مادران و زنان، همواره محلی برای ظهور و فعالیت اینفلوئنسرهای مختلف بوده است. در این پست، به بررسی و خلاصه سازی 25 مورد از تجربیاتی که کاربران در مورد اینفلوئنسرها در این سایت به اشتراک گذاشته اند، می پردازیم. این تجربیات می‌تواند دیدگاه های مختلفی در مورد اعتبار، تاثیرگذاری و حتی چالش های همکاری با این افراد را روشن کند.

این نکات بر اساس کامنت‌ها و نظرات کاربران نی نی سایت جمع‌آوری شده و لزوما منعکس کننده نظر نویسنده نیستند.

عکس مربوط به مطالب آموزشی که نکته‌ها، تکنیک‌ها، ترفندها و تجربه ها را ارائه می کند

  • برخی اینفلوئنسرها فقط به فکر تبلیغ و کسب درآمد هستند و دغدغه واقعی مخاطب را ندارند.
  • تجربه خرید از فروشگاه های معرفی شده توسط برخی اینفلوئنسرها، مطابق با تعریف و تمجید آنها نبوده است.
  • برخی اینفلوئنسرها با تبلیغ محصولات گران قیمت، باعث ایجاد حس کمبود در بین مخاطبان می شوند.
  • خیلی از اینفلوئنسرها، زندگی واقعی خود را سانسور می کنند و تصویری غیر واقعی از خود ارائه می دهند.
  • بعضی از کاربران، از دریافت اطلاعات نادرست یا گمراه کننده از برخی اینفلوئنسرها انتقاد کرده اند.
  • برخی اینفلوئنسرها، به کامنت های انتقادی بی توجهی می کنند یا آنها را حذف می کنند.
  • تعدادی از کاربران، اینفلوئنسرهایی را تحسین کرده اند که با صداقت و صمیمیت، تجربیات خود را به اشتراک می گذارند.
  • برخی از اینفلوئنسرها، با ارائه راهکارهای مفید و کاربردی در زمینه های مختلف، به مخاطبان خود کمک می کنند.
  • کاربران زیادی معتقدند که باید قبل از اعتماد به یک اینفلوئنسر، تحقیقات لازم را انجام داد.
  • بعضی از اینفلوئنسرها، با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، سعی در جذب مخاطب بیشتر دارند.
  • برخی از کاربران نی نی سایت، معتقدند که اینفلوئنسرها باید در قبال تبلیغاتی که انجام می دهند، مسئولیت پذیر باشند.
  • تعدادی از کاربران، از تبلیغات بیش از حد و آزاردهنده برخی اینفلوئنسرها شکایت دارند.
  • بعضی از اینفلوئنسرها، با سوء بهره‌گیری از اعتماد مخاطبان، محصولات بی کیفیت را تبلیغ می کنند.
  • کاربران زیادی معتقدند که نباید تمام حرف های اینفلوئنسرها را باور کرد و باید خودشان تحقیق کنند.
  • بعضی از اینفلوئنسرها، با انتشار محتوای آموزشی و الهام بخش، به مخاطبان خود انگیزه می دهند.
  • تعدادی از کاربران، از عدم شفافیت مالی برخی اینفلوئنسرها انتقاد کرده اند.
  • بعضی از اینفلوئنسرها، با ایجاد یک جامعه آنلاین، به مخاطبان خود کمک می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • برخی از کاربران، از تقلید کورکورانه از اینفلوئنسرها انتقاد کرده اند.
  • بعضی از اینفلوئنسرها، با حمایت از کسب و کارهای کوچک، به رونق اقتصادی کمک می کنند.
  • تعدادی از کاربران، از لحن آمرانه و نصیحت گونه برخی اینفلوئنسرها ناراضی هستند.
  • برخی از اینفلوئنسرها، با بهره‌گیری از فیلترها و ادیت های زیاد، تصویری غیر واقعی از خود ارائه می دهند.
  • بعضی از کاربران، از اینکه اینفلوئنسرها زندگی خود را بیش از حد به نمایش می گذارند، انتقاد کرده اند.
  • تعدادی از کاربران، از اینکه اینفلوئنسرها از مشکلات و چالش های خود برای جذب مخاطب استفاده می کنند، ناراضی هستند.
  • برخی از اینفلوئنسرها، با تهیه محتوای طنز و سرگرم کننده، به مخاطبان خود شادی می بخشند.
  • بعضی از کاربران، از اینکه اینفلوئنسرها فقط به فکر جذب فالوور هستند و به کیفیت محتوا اهمیت نمی دهند، انتقاد کرده اند.

همیشه قبل از اعتماد به اطلاعات ارائه شده توسط اینفلوئنسرها، تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید.




اینفلوئنسرها از نگاه نی نی سایتی ها: ۲۵ تجربه خواندنی!

۱. تبلیغات اغراق‌آمیز:

خیلی از کاربران نی نی سایت از تبلیغات اغراق‌آمیز و غیرواقعی اینفلوئنسرها گله داشتند. محصولاتی که به نظر معجزه می‌رسیدند، اما در عمل هیچ تاثیری نداشتند. خیلی از افراد معتقد بودند که اینفلوئنسرها فقط به فکر پول هستند و کیفیت محصول برایشان مهم نیست. یکی از کاربران نوشته بود: “فلان اینفلوئنسر کرمی رو تبلیغ می‌کرد که پوست رو مثل آینه صاف می‌کنه. من خریدم، پوستم بدتر شد!”خانم دیگری هم گفته بود: “متاسفانه خیلی از اینفلوئنسرها بدون اینکه خودشون محصول رو تست کنن، فقط پول می‌گیرن تبلیغ می‌کنن. “کاربران معتقد بودند باید قبل از خرید محصول، حتما تحقیق کرد و فقط به حرف اینفلوئنسرها اعتماد نکرد. نظرات منفی در مورد تبلیغات بی کیفیت و نامناسب بسیار زیاد بود. بیشتر کاربران پیشنهاد میکردند گول ظاهر تبلیغات اینفلوئنسرها را نخورید.

۲. فیلتر و روتوش:

بسیاری از نی نی سایتی‌ها به استفاده بیش از حد از فیلتر و روتوش در عکس‌ها و ویدیوهای اینفلوئنسرها اشاره کرده بودند. آنها معتقد بودند این کار باعث ایجاد تصویری غیرواقعی از زندگی و ظاهر افراد می‌شود و می‌تواند روی اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی بگذارد. یکی از کاربران گفته بود: “این اینفلوئنسرها انقدر فیلتر می‌ذارن که اصلا قیافه‌شون معلوم نیست. آدم فکر می‌کنه دارن با یه شخصیت کارتونی حرف می‌زنن. “کاربر دیگری نوشته بود: “من یه مدت خیلی تحت تاثیر قیافه اینفلوئنسرها بودم، بعد فهمیدم همه‌ش فیلتره. خیلی ناراحت شدم. “خیلی از افراد نگران تاثیر این موضوع روی نوجوانان بودند. آنها معتقد بودند که نوجوانان با دیدن این تصاویر غیرواقعی، دچار نارضایتی از بدن خود می‌شوند. بعضی ها نیز معتقد بودند که این افراد با ظاهر سازی ، به دنبال فریب دیگران هستند.

۳. رقابت و چشم و هم چشمی:

برخی از کاربران نی نی سایت معتقد بودند که اینفلوئنسرها با نمایش زندگی لوکس و پر زرق و برق خود، باعث ایجاد رقابت و چشم و هم چشمی در بین مخاطبان می‌شوند.آنها می‌گفتند این موضوع می‌تواند منجر به افزایش نارضایتی و استرس در زندگی افراد شود.کاربری نوشته بود: “من هر وقت استوری‌های فلان اینفلوئنسر رو می‌بینم، حس می‌کنم هیچی ندارم.همش خونه گرون، ماشین گرون، لباس گرون...“خانم دیگری گفته بود: “متاسفانه بعضی از اینفلوئنسرها فقط دارن پز می‌دن.انگار می‌خوان بگن ما خیلی خوشبختیم، شما بدبختید!”خیلی از افراد سعی می‌کردند کمتر اینفلوئنسرها را دنبال کنند تا از این حس منفی دور باشند.

برخی نیز معتقد بودند که این افراد به جای نشان دادن واقعیت زندگی، فقط به دنبال نمایش جنبه های مثبت و لوکس آن هستند.

این موضوع باعث شده بود تا خیلی ها از دنبال کردن اینفلوئنسرها دلسرد شوند.

۴. بلاگری مادران و آموزش‌های غیرتخصصی:

بسیاری از نی نی سایتی‌ها در مورد بلاگری مادران و آموزش‌های غیرتخصصی آنها انتقاد داشتند. آنها معتقد بودند که ارائه اطلاعات غلط و غیرعلمی در مورد تربیت فرزند می‌تواند آسیب‌های جدی به کودکان وارد کند. یکی از کاربران نوشته بود: “فلان مامان بلاگر یه چیزی در مورد غذای کمکی بچه گفت که من اصلا شاخ درآوردم. معلوم بود هیچ اطلاعاتی نداره. “کاربر دیگری گفته بود: “به نظر من تربیت بچه یه چیز خیلی تخصصی هست و نباید از هر کسی اطلاعات گرفت. “خیلی از مادران ترجیح می‌دادند به جای اعتماد به اینفلوئنسرها، از متخصصان و پزشکان مشاوره بگیرند. برخی نیز معتقد بودند که این افراد فقط به دنبال جذب فالوور هستند و هیچ اهمیتی به صحت اطلاعاتی که منتشر می‌کنند، نمی‌دهند. استفاده نادرست از اطلاعات غیر تخصصی ، میتواند به ضرر فرزندان باشد.

۵. نظرات جانبدارانه و سانسور:

برخی از کاربران نی نی سایت معتقد بودند که اینفلوئنسرها اغلب نظرات جانبدارانه ارائه می‌دهند و نظرات مخالف را سانسور می‌کنند. آنها می‌گفتند این کار باعث می‌شود مخاطبان نتوانند دیدگاه‌های مختلف را ببینند و تصمیم آگاهانه بگیرند. کاربری نوشته بود: “من یه بار زیر پست یه اینفلوئنسر انتقاد کردم، سریع کامنتم رو پاک کرد. “خانم دیگری گفته بود: “به نظر من اینفلوئنسرها فقط نظراتی رو نشون می‌دن که به نفع خودشونه. “خیلی از افراد از این موضوع ناراحت بودند و احساس می‌کردند که صدایشان شنیده نمی‌شود. بعضی نیز معتقد بودند که این افراد به دنبال ایجاد یک تصویر بی نقص از خود هستند و هیچ انتقادی را نمی پذیرند. این موضوع باعث بی اعتمادی کاربران شده است.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. مدتی بود دنبال یک کرم ضد آفتاب خوب می‌گشتم و چندین اینفلوئنسر مدام از یک برند خاص تعریف می‌کردند. تهیه کردم و بعد از یک هفته استفاده پوستم تحریک شد. فهمیدم محصول تاریخ مصرفش گذشته و اینفلوئنسرها حتی به این نکته دقت نکرده بودند. این روزها قبل از خرید حتما نظرات دیگران را در سایت‌های مختلف می‌خوانم.

    بعضی اینفلوئنسرها واقعا محتوای مفید تولید می‌کنند ولی درصد کمی از آنها فقط دنبال افزایش فالوور هستند. مثلا یکی مدام از یک مکمل لاغری تبلیغ می‌کرد که بعدها مشخص شد عوارض شدید دارد. متاسفانه بعضی مخاطبان بدون تحقیق و فقط به خاطر اعتماد به چهره اینفلوئنسرها، محصول را می‌خرند.

    مشکل اصلی زمانی است که اینفلوئنسرها خودشان محصول را تست نکرده باشند. در ویدیوها طوری رفتار می‌کنند که انگار سالهاست از آن محصول استفاده می‌کنند. من چند بار دیده‌ام محصولاتی که با آب و تاب معرفی شده، در بازار نظرات منفی زیادی داشته. شاید بهتر باشد مخاطبان یاد بگیرند قبل از خرید، حتما چند منبع مختلف را بررسی کنند.

پاسخ دادن به Banu لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا